RAPPORTERA FÖRENINGSTRÄFFAR OCH ERHÅLL ”BIDRAG” I FORM AV MATERIAL TILL VERKSAMHETEN!

Vi behöver bli duktiga på att rapportera in våra föreningsträffar till SiSU Västernorrland. En ordentlig redovisning av de teoretiska träffar vi genomför vuxenvis, lagvis, gruppvis etc. ger sammantaget ett antal undervisningstimmar som i sin tur ger föreningen en värdepott hos SiSU som vi därefter kan ta ut material för, t ex tränarböcker, domarböcker etc.

GÖR SÅ HÄR:

# Varje teoretisk träff du genomför där minst tre deltagare varav en ”gruppledare” anges får rapporteras.

# Fyll i blanketten med ”Inriktning/syfte”, Lokal, Datum, Starttid.

# Varje deltagare måste ange fullständigt personnummer, för- och efternamn, mobilnummer och e-post

# Sätt en etta (1) i rutorna för att du har deltagit vid träffen/träffarna

# Gruppledarens namn och kontaktuppgifter ska anges på särskilda rutor på blanketten och denna måste även skriva under blanketten.

# Lämna underskriven och fullständigt ifylld blankett i kansliets transparanta postfack utanför kanslidörren.

# Kansliet ombesörjer själva redovisningen till SiSU Västernorrland 2 ggr per år.

VAD ÄR RAPPORTERINGSBART?

- Tränarträffar inom lag i samband med träning och match (tid innan och efter träning eller match).

- Tränarträff inom lag inför säsong (Ex säsongsupplägg, sportsliga diskussionsmöten, strategimöten)

- Tränarträff mellan lag inför säsong (Ex samarbetsmöten, planfördelningsmöten)

- Stormöten (Ex Ledarcaféer, Arrangemangsträffar, Anläggningsträffar, Domarutbildningar

- Föräldramöten med samtliga föräldrar i laget.

- Föräldramöten med specifika grupperingar inom laget.

TRÄNINGAR OCH MATCHER?

De sportsliga aktiviteterna såsom träning och match är INTE rapporteringsbart till SiSU. Dessa erhåller vi istället LOK-stödsbidrag för utifrån att ni är så duktiga på att föra in samtliga träningar, aktiviteter, matcher etc i Sportadmin/vår hemsida och för närvaro där till punkt och pricka!

DOKUMENT:

Dokument och anvisningar kring detta finns även uppsatta i vår klubblokal.

Redovisningsblankett2016.xls » (fyll i direkt på datorn)

redovisningsblankett-ny-skrivbar-pdf.pdf » (fyll i direkt på datorn, ange namnet Karin Runnerström som kontaktperson högst upp)

Redovisningsblankett2016.pdf » (Skriv ut och fyll i för hand)