Föreningsprofil 2024

Själevads IK har i samarbete med Intersport och Umbro tagit fram årets föreningsprofil.

Själevads teamkatalog på Intersports hemsida:

Gällande ledarsubvention av klädkostnaderna gäller särskilda villkor.

Själevads IK samarbetspartner för föreningsprofil

Själevads IK har skrivit ett nytt samarbetsavtal med Intersport som sträcker sig fram till och med 2024.

Avtalet innebär att all nyanskaffning av produkter till fotbollsverksamheten i Själevads IK som köps in för klubbens verksamhet ska beställas/köpas via Intersport.

Samarbetsavtalet innebär även att Du som medlem i Själevads IK erhåller ett antal olika rabatter vid köp i Intersportbutiken i Örnsköldsvik.

Nytt avtal med märkesleverantör

Själevads IK har fr.om 2020-01-01 tecknat ett avtal med UMBRO som specifikt produktmärke. Avtalet sträcker sig fram till och med 2024.

Beslutet om byte av märke grundar sig huvudsakligen på ett större utbud av fotbollsprodukter, möjligheten att bibehålla föreningens färger, bättre avtalade priser och närheten till en säljare direkt från UMBRO. Avtalet innebär att all nyanskaffning skall ske i märket UMBRO och inköpen av dessa produkter skall ske hos Intersport i Örnsköldsvik.

Speciell föreningsprofil i märket UMBRO kommer att tas fram och presenteras för våra medlemmar. Ni är alltså inte tvingade att köpa nytt utan avtalet gäller nyinköp av SIK-kläder och utrustning i övrigt såsom skor, bollar etc.

Klubbkvällar

Själevads IK, Intersport och UMBRO kommer gemensamt att genomföra klubbkvällar under året på Själevads IP där utprovning av profilkläder, utrustning, skor m m kan ske och beställning likaså. Deltagande från Intersport och UMBRO kommer även att ske under arrangemang som föreningen genomför på sin anläggning. Vidare information om sådana tillfällen kommer.

Bli medlem i Intersport och koppla ditt kort, nu även via SMS!

Bli medlem i Intersport och tjäna bonuspoäng!

Bonus när medlemmar i föreningen handlar på INTERSPORT

Föreningsmedlemmarnas privata köp hos INTERSPORT ger bonus till föreningen. När medlemmarna bonusregistrerar sitt köp i butiken går 3% direkt till föreningen.

Bonusen registreras i kassan genom att ange personnummer eller uppvisande av legitimation.

Dubbel bonus – till både klubb och medlem

Inte bara föreningen får bonus. Som privatperson och medlem i Club INTERSPORT samlar man så klart bonuspoäng för egen räkning också. Den privata bonusen är 2-6% och är utöver de 3% som föreningen får, ju mer du handlar desto mer får du i bonus.

Som medlem i Club INTERSPORT får du även andra fördela som erbjudanden från oss och våra partners, tävlingar, inbjudan till Clubkvällar m.m .

Du blir enklast medlem genom att skicka ett sms till 72456 med texten: INT MEDLEM och du får då ett svara-sms med en länk där du fyller snabbt i din ansökan och du blir medlem direkt.

När du registrerar dig som medlem kan du välja vilken förening du tillhör/vill stötta. Vår förhoppning är förstås att du då väljer "Själevads IK"!

UMBRO

Se Klubbkatalogen från UMBRO online