SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Kiosk- och städjobb Själevads IP

Hej,

 

 

 

Vi driver kioskförsäljning som en viktig del i föreningens intäkter under spelperioden vid Själevads IP. Samtliga 11-mannalag har bemanningsansvar. 

 

Seniorlagen ska också bidra med personal i samband med sina matcher. Dessa sköter hamburgeri (damlagsmatcher), entréinsläpp och lotteriförsäljning. 

 

Vissa veckor är det högtryck på matcherna medan det andra veckor är betydligt skralare med matcher. Det går inte att få absolut rättvist utan vi följer en viss rull från säsong till säsong. Eftersom vi i år bara bedriver kioskförsäljning vid 11-manna plan så kommer det inte bli så många matcher/lag

 

Oavsett om det är kioskjobb eller inte ingår det allmänstädning i veckouppdraget. Dåligt väder = skitigare lokaler.

 

 

Kioskinformation 2021

Kiosk och städ Själevads IP » Kioskinformation Själevads IK 2021.pdf

Denna information finns också uppsatt i kiosken där även kioskredovisningskvitto finns!

 

________________________________________________________________________________________

 

Uppdragen i korta drag:

 

Kiosk

Städning

Vid match 11-mannamatcher

Håll koll i kalendern här på hemsidan! Kalender »

 

11-mannaspel (Damlag, F 17, F07/08 (om dom spelar 11-manna)

2-3 ggr/veckan

Varje lag ansvara nu för att lämna omklädningsrum + dusch + toa som det var när dom kom, alltså städade.

Publika toaletterna

Domarnas omklädningsrum

Klubblokal + entréhall + toa

Varje veckoansvarigt lag lägger en intern bemanning

Städvagn i omklädningsrumsbyggnad och städmaterial finns även i klubblokalens kök + toalett

Måste vara vuxna som bemannar kiosk men

ungdomarna får såklart hjälpa till!

Fyll på toalettpapper, tvål, tömma sopor

Kioskväska med växelkassa skickas vidare mellan de lag som jobbar. Håll kontakt med kontaktpersonen på "nästa lag".

 

 

Bemanningslista säsongen 2021

 

 Vecka  Datum  Lag  Kontaktperson  Tfn     E-post
     

 

 

 
 24

14-19/6

20/6

F07/08

P08

Lisa Norberg
Erika Hägglund
070-288 95 88
070-320 29 54
lisasjostrom@hotmail.com
erika.hagglund85@gmail.com
 25 21-27/6    mids.veckan    
 26

28/6-4/7

enbart 30/6 bemanning

P08

Erika Hägglund

 070-320 29 54

erika.hagglund85@gmail.com

uppskjuten match, invänta nytt datum

 27 5-11/7   ungdomslag bemannar själva    
 28 12-18/7   STÄNGT    
 29 19-25/7   STÄNGT

   
 30 26/7-1/8 F10

Karin Dahlin

070-326 92 95

karin.dahlin70@gmail.com

 

 31 2-8/8 SIK Utv pojk Marlene Sjögren Kroon 070-247 04 29 marlenesg21@gmail.com
 32 9-15/8 SIK Utv flick

Malin Ulinder

070-260 62 27

malinski@telia.com

 

 33 16-22/8 P09 Josefin Nordin

070-246 69 06

lillbinez@hotmail.com

 34 23-29/8 F09 Robert Persson
Åsa De Santana

072-050 91 11

073-042 90 22

robert@norrlandsadvokaterna.se

asa.de.santana@umu.se

 35 30/8-5/9 P10 Gunilla Lindquist 070-366 41 99

gillaj@bredband.net

 

 36 6-12/9 F11 Marie Toorell 070-222 62 17    e_marie_pettersson@hotmail.com
 37 13-19/9
P11

Hans Persson

073-570 35 50 hans@silea.se
 38      20-26/9    F10            Karin Dahlin                       070-326 92  95               karin.dahlin70@gmail.com                                              
39 27/9-3/10 P07 Marie Vestberg 073-078 29 44 davidvestberg@gmail.com
     

 

   


 
 
SPONSORER