Nytt i föreningen: Sportgrupp ungdom
2021-10-27 08:37

Hej alla ledare,

Denna säsong lider nu mot sitt slut och de flesta av Er får nu välförtjänt vila. Riktar ett stort tack för den säsong som varit. Ni är ovärderliga.

Vårt arbete att förbättra er vardag fortsätter, men även det fortgående arbetet om hur vi ska bli bättre som förening. Attrahera fler ungdomar, få fler att fortsätta längre med mera...

Detta innebär ett arbete att trimma hela organisationen från senior till junior och hela vägen ned. Både på och utanför planen.

Ett steg i detta är nu att vi sjösätter en sport grupp för ungdomsfotbollen. Mattias Norlin kommer att vara ansvarig/chef för denna och tillsammans med ett antal ledare kommer denna att drivas för att främja:

• Samarbeten, internt och externt
  • Utbildning av tränare mm.
  • Tätare dialog mellan ledare/klubb
  • En tydlighet i den gröna tråden.
  • Med mera..

Observera att detta är ett pågående arbete som vi skapar tillsammans i föreningen över tid.

Mattias kommer att ta kontakt i Er inom kort för fortsatt diskussion. Vill ni honom redan nu så finns han på: sportgruppungdom@sjalevadsik.se

Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från föreningen