Inbjudan föreningsdomarträff ons 13/6 hos SIK i klubblokalen på IP
2018-06-11 10:08

TILL ER SOM HAR GÅTT DOMARUTBILDNING  ELLER TILL ER SOM HAR BARN SOM GÅTT DOMARUTBILDNING:

Föreningsdomarträff med domaransvarig Martin Palm 13/6

Hej all duktiga föreningsdomare i Själevads IK!
Som domaransvarig i Själevads IK är jag nyfiken på hur du upplever det är att vara domare.

Tanken med detta möte är att få en bättre bild över vad vi kan förbättra i föreningen kring domarbiten men även att ni skall få se vem jag är och till vilket stöd jag kan vara.

Kanske har du någon händelse du funderar över?
Tycker du att du får för lite matcher?
Har du upplevt någon jobbig ledare?
Undrar du hur man gör för att ta nästa steg som domare?
Är det någon regel som du tycker är svår?

Med 15 års erfarenhet som fotbollsdomare och 10 år som regionsdomare hoppas jag kunna svara på frågor och även informera om saker som skall göra det lättare för dig i ditt yrke som domare.
Jag är mån om att få utveckla er till ännu bättre fotbollsdomare och hoppas därför på din medverkan.

När? Onsdagen den 13/6 klockan 19:00
Vart? Själevads IP, Klubblokalen
Hur lång tid tar mötet? Cirka 1-2 timmar

Vi bjuder på fika för alla närvarande.
Anmälan görs direkt till mig på mail: marre_me@hotmail.com eller SMS: 070-459 71 13 senast Tisdagen den 12/6.

Varmt välkommen!

Martin Palm