SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Själevads IK F09
 
Örncupen 2019
2019-08-08 20:32

Fler bilder (+66) >>
 
Hockeyparkering 2017/2018, Själevads IK F-09
2017-12-07 18:30

Modo Hockey – Västerviks IK, måndag 18/12-17  kl. 19.00

                                                                         (samling 17.00)

Elsa U.                                        

Nora                                     

Calise

Ida

Agnes A.

Alva

----------------------------------------------------------------

 

Modo Hockey - ????,  ev. kvalspel efter den 4/3-18

(det är ganska stor ”risk” att vi får en match till, meddelande om dag/tid skickas ut senare)

Elsa S.                                

Wilma

Vera

Mika

Alicia S.

Molly

Nim

 

 

Den som står överst i varje grupp är gruppledare.

 

Gruppledaren påminner sina gruppmedlemmar att det är dags för jobb.

Påminner t.ex. via SMS ca. en vecka innan.

 

Dennes ansvar är att väskan med pengar, biljetter, reflexvästar m.m. kommer till den aktuella matchen och överlämnar väskan till nästa lag enligt listan.

Se uppdelning/kontaktpersoner i övriga lag m.m. (se bifogat dokument).

 

Dessutom ansvar för att sätta in förtjänsten till Själevads IK (se bifogad instruktion från SIK).

 

Detta är viktigt för laget/föreningen att detta fungerar. Kan man inte stå sin tilldelade match så måste man byta med någon annan.

 

Samling sker nere vid Sliperiet, 2 tim före matchstart.

Hockeyparkering 2017/2018, Själevads IK F-09
2017-09-28 14:12

Modo Hockey – Västerviks IK, måndag 18/12-17  kl. 19.00

                                                                         (samling 17.00)

Elsa U.                                        

Nora                                     

Calise

Ida

Agnes A.

Alva

----------------------------------------------------------------

 

Modo Hockey - ????,  ev. kvalspel efter den 4/3-18

(det är ganska stor ”risk” att vi får en match till, meddelande om dag/tid skickas ut senare)

Elsa S.                                

Wilma

Vera

Mika

Alicia S.

Molly

Nim

 

 

Den som står överst i varje grupp är gruppledare.

 

Gruppledaren påminner sina gruppmedlemmar att det är dags för jobb.

Påminner t.ex. via SMS ca. en vecka innan.

 

Dennes ansvar är att väskan med pengar, biljetter, reflexvästar m.m. kommer till den aktuella matchen och överlämnar väskan till nästa lag enligt listan.

Se uppdelning/kontaktpersoner i övriga lag m.m. (se bifogat dokument).

 

Dessutom ansvar för att sätta in förtjänsten till Själevads IK (se bifogad instruktion från SIK).

 

Detta är viktigt för laget/föreningen att detta fungerar. Kan man inte stå sin tilldelade match så måste man byta med någon annan.

 

Samling sker nere vid Sliperiet, 2 tim före matchstart.

Höstfest Själevads IK
2017-08-18
Söndag 13 augusti var jag och Jonas Sahlman på möte ang. "Höstfesten". Den kom som ett förslag från vår nya ordförande i Själevads IK, Andreas Olsson.

Tanken är att få till en återkommande trevlig fest för alla medlemmar och gärna andra Själevadsbor. Detta ska vara en fest där inget arbete läggs ut på lag eller andra i föreningen, utan det köps in ett färdigt koncept där överblivet belopp från biljettförsäljningen går till Självads IK. 

Plats för festen är tänkt att vara i Själevad, men det är inte helt bestämt vart. 
Evenemangstältet som är tänkt som "lokal" skulle Andreas själv bistå gratis. En kostnad på ca 70 000 att hyra i vanligt fall. Som Andreas skrev tidigare skulle det ingå, förutom entré, mat, en dryck till maten samt underhållning.

På mötet framförde många att 2 biljetter/familj var max, inte per spelare, enligt betingmodellen. Det kom fram olika förslag på hur det kunde hanteras. Mer info längre fram i fall detta går vidare.

Då föreningen fortfarande har hockeyparkeringen och denna peng inte går att nonchalera, så kommer den att fortsätta även denna vinter. 

"Höstfesten" ligger som ett förslag fortfarande och skulle i sådana fall hållas nästa år, förslagsvis på Fotbollens dag, en lördag istället för söndag.

Styreslen med Andreas kommer att ta fram ett mera tydligt förslag som kommer att skickas ut till alla lagledare. Tills dess så är ni alla välkomna med input.

Jag kommer att skicka ut information så fort det kommer något nytt.

/Anna:0)


 
 
SPONSORER